Legyen egy jó napod! -kompetenciafejlesztő foglalkozás az EFOP-1.3.9-es pályázat keretében

A 2019.május 3-án megtartott foglalkozáson  változatos és érdekes szituációs játékokkal segítettük  a hatékony kommunikációt.

Mi a kulcsa a hatékony kommunikációnak? A foglalkozást tartó kommunikációs szakember Fehérné fehér Piroska az alábbiakat válaszolta: Legfontosabb az értő figyelemmel történő odafordulás a másik felé. Ne kezdj el okoskodni, ne a telefonod nyomkodd, ne adj tanácsot! Másik oldalról pedig nagyon lényeges a figyelemfelkeltés. Ha valamilyen oknál fogva elcsúszott a kommunikáció, mindig keressük meg azt a pontot, ahol még értettük egymást. Merjünk kérdezni vagy visszakérdezni, ha szükséges, még a komfortzónánkat is elhagyva, és ne felejtsük el: mindig jogunk van, hogy kilépjünk egy adott szituációból. Fontos, hogy ilyenkor ne a másik embert minősítsük.